DD Daily Dream Deborah- odličan puder

14:21:00


Već neko vreme tražim savršen puder, kako sam unazad godinu dana koristila najbolji ( po mom skromnom mišljenju) Lancôme Teint Miracle -koji je zaista jedan od kultnih pudera, teško mi je bilo da ga zamenim nekim drugim. Dobila sam jedan na poklon, Lorealov, ali mi nikako nije odgovarao.
Kupila sam Revlonov, pa ni on nije legao mojoj koži.
Onda sam sasvim slučajno, onako usput kupila DD Daily Dream iz high-tech ALL-IN-ONE Deborah kolekcije pudera. Zapravo htela sam Deborah rumenilo koje obožavam. Upravo je u drogerijama akcija puder + rumenilo, po ceni od nekih 1100 dinara. Deborah rumenilo koristim vec dugo godina, moglo bi se reći oduvek...Toliko su dugotrajna da kad ih kupite, obezbedili ste se za čitav život. Ali o rumenilu ćemo neki drugi put. Dakle puder mi nije bio ni na kraj pameti, došao je onako uz rumenilo kao poklon.
Mi žene imamo tu maniju da kad su neki proizvodi na akciji, kupimo ih, bez obzira trebali oni ili ne. Razmišljala sam, pokloniću ga nekom, ionako je za dzabe. Htela sam da uzmem nijansu 03 Sand, pa sam onda zaključila da je ipak pretamna i da ću uzeti 02 Beige. Nanela sam na ruku tester i izašla na dnevno svetlo, ispostavilo se da mi najviše odgovara 01 Fair.



 Ja uglavnom uzimam Sand od većine brendova, ali mi se u ovom slučaju čini da su ipak za nijansu tamniji od uobičajenih. Vodite računa kad kupujete pudere, najbolje da vidite kako izgledaju na dnevnom svetlu u kombinaciji sa vašim tenom.


DD Daily Dream je namenjen za celodnevnu šminku. Reč je o revolucionarnoj formuli koja vrši regeneraciju, anti-agin i dubinsku hidrataciju. Puder krema u sebi sadrži Infinity serum, šta god to značilo, pruža poseban doživljaj jer ima široku lepezu transformacija u zavisnosti od osvetljenja. Namenjen je ženama iznad 30 godina. Već nakon prvog nanošenja uvidećete kako vam je koža meka, baršunasta i nekako hidratizovana. Odlično se blenda i postojan je tokom celog dana. Nisam primetila da oksidira i da tokom stajanja na licu promeni nijansu. Ukoliko imate tamnije flekice na nekim delovima lica ( izazvane suncem ili godinama ), ovaj puder će ih odlično prekriti. 
Možda će vam zasmetati što pri sunčevoj svetlosti na licu imate milion mikrošljokica, meni lično odgovara, deluje mi nekako raskošno i zdravo. Miris pudera je božanstven, cvetni blago parfemisan. Dolazi u staklenoj bočici od standardnih 30ml zapremine. Sadrži i SPF 15. 
Namenjen je svim tipovima kože. Lagana tekstura čini da nemam osećaj težine a pri tom, ceo dan mi šminka deluje prirodno.

    DD Daily Dream Deborah puder ima 5 nijansi-


Ovo je jedan od pudera koji stvarno vredi imati u svom neseseru. 
Da li vi koristite neki od Deborah pudera i kakav utisak ostavljaju?




You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.