Nuxellence Detox

23:42:00



Pre nešto manje od mesec dana sam počela koristiti ovaj detox. Obično mi je potreban jedan mesec da bi videla uticaj nekog proizvoda na moju kožu.
Recenziju ovog detox seruma sam mogla napisati bukvalno prvi dan (noć) nakon korišćenja. Usudjujem se reći da su rezultati bili vidljivi gotovo odmah. 
U jednom od mojih predhodnih postova možete pročitati nešto više o Nuxellence Detoxu i o tome šta Nuxe kaže o svojstvima ovog seruma, i o tome kako smo se upoznali sa ovim proizvodom na jednom predivnom druženju. 
http://motherwomanqueen.blogspot.rs/2016/02/novi-nuxelellence-detox-kao-da-ste.html

 




Ja mogu reći da sam ga odmah nakon jednog korišćenja svrstala u proizvode koji su mi na listi Must have u mom kupatilu. 
Ja Nuxellence Detox koristim u kombinaciji sa kremom i kremom za područje oko očiju. Ponekad nanesem samo njega i pustim da odradi svoj posao. Kada sam u nekoj gužvi i premorena 104%, obavezno nakon čišćenja lica, nanesem Nuxellence Detox i nakon nekoliko minuta stavim noćnu kremu koju inače koristim. Primetila sam da u kombinaciji sa Retnolom i Hijaluronom radi odličan posao. Ujutro se probudim kao NOVA
Neverovatan je osećaj kada se nakon prespavane noći pogledate u ogledalo i kažete sebi -"Dobro jutro lepotice", šalim se naravno, ali kada vidite da vam lice nije otečeno, da su podočnjaci manje vidljivi, da je koža glatka, sjajna i zategnuta...nekako vidljivo podmladjena.

Šta Nuxe stručnjaci kažu za ovaj detox:

"Tokom dana naša koža seštiti od negativnih spoljašnjih uticaja, a kad padne noć ona konačno ima 


priliku za popravkom nastalih oštećenja

 

Prvi i najvažniji korak do obnavljanja jeste temeljna detoksikacija, a poboljšanje prirodne detoksikacije 


kože broj 1 je cilj novog Nuxellence® DETOX Noćnog anti-age fluida.

 

Zahvaljujući Super-Detox kompleksu s ekstraktom albicije (drveta svile) i šećera 


dobijenihbiotehnologijom, ovaj revolucionarni noćni fluid stimuliše detoksikaciju ćelija, dok cvetovi 


pasiflore, anchuse i maka u srcu ćelija obnavljaju oštećenu mitohondrijalnu DNK i pune kožuenergijom.

 

Ujutro je inače umoran ten jednostavno oživljen, svež i odmoran, kao da ste spavali dodatna 2 sata.


 Iz noći u noć, koža je detoksikovanaobnovljena i vidljivo podmlađena.

 

Za sve tipove kože i sve starosne dobi.

 

Cena: 4602 rsd"


Pakovanje - Od 50 ml. Fantastično, nekako futurističkog izgleda, okrenete čep i onda pritiskom dozirate količinu kreme. Jedan, eventualno dva pritiska su sasvim dovoljna za nanošenje na lice.

Sastojci-




Detox pre svega predivno Nuxeovski miriše onako kako smo i navikli na proizvode ovog brenda. Na koži ne ostavlja lepljiv osećaj, i treba mu par minuta da se upije na mojoj koži. Što se tiče hidratacije, odlično se ponaša na t-zoni i obrazima, ali kao što sam već rekla, meni je idealan u kombinaciji sa noćnom kremom. Nuxellence Detox koristim isključivo za noćnu negu. Kao podlogu za šminku nisam,  niti ću, za to mi se odlično pokazao  Nuxellence Eclat, o njemu ćemo u nekom od narednih postova.


Zaključak
Nuxellence Detox je sa velikim pravom ušao na moju listu favorita kao jedan od najboljih preparata koje sam probala i bez kog ne mogu da odem na spavanje.


Da li ste probali novi Nuxellence Detox i kakvi su vaši utisci ?

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.