,

Preporuka za čitanje 📚 Kako biti Parižanka gde god da si 📖 ( How to be Parisian wherever you are )

09:43:00



Kada sam razmišljala koje teme moj blog treba da sadrži, svakako sam tu mislila i na knjige koje bih preporučila da pročitate.
Dosta čitam i trudim se da pronadjem vremena koliko god mogu da sebi  priuštim uživanje uz knjigu.
Verovatno se te navike steknu još u ranom dobu, što ne znači da ih ne možete stvoriti i kasnije...
Neću da vam tupim o tome koliko koristi od čitanja možete da imate, samo ću vas zamoliti da utičete na svoju decu da čitaju knjige..ja se trudim iz sve snage.
Da mi predjemo na temu, pisaću vam o knjigama koje služe za opuštanje i zabavu, ali biće i onih težih, pa onih ozbiljnih i onih u kojima se čovek pronadje i prepozna. Bolja ili lošija, u svakom slučaju svaka knjiga nas nečemu nauči.
Pošto je još uvek vreme odmora ja sam napravila odabir od nekoliko knjiga.
Neke od njih i ja sam nosila na more.
Izmedju ostalih bila je tu jedna lagana i zabavna knjiga, koju sam dan pre puta uz kafu pročitala do pola i pomislila -"Šta je ovo? Neka vrsta Biblije za žene? 
"Kako biti Parižanka gde god da si" u izdanju Lagune.


Knjiga je neka vrsta časopisa a ipak to nije, neka vrsta bloga a ipak to nije...A nije ni klasična knjiga.
Meni izgleda kao neki skup dobrih ženskih saveta. U celoj knjizi ćete pronaći slike skoro na svakoj drugoj stranici. Meni se to dopalo. Možda i zbog toga izaziva osećaj da čitaš neki luksuzni časopis a ipak je knjiga. Tekstovi su kratki i jednostavni za čitanje. Možete knjigu čitati od početka do kraja ili samo neke delove, ne morate čitati sve da bi  razumeli druge delove u knjizi. Možete je pročitati celu uz kafu, ili jedno popodne na plaži...
Kakva je to knjiga ? To je ustvari ona idealna letnja knjiga, lagana, ona koja će vas opustiti i nasmejati, a možda će vam dati dozu hrabrosti da promenite nešto kod sebe...Čitajući je možda naučite kako da budete mistični i senzualni, kako da dečka načinite ljubomornim, kako da spremite nepogrešive francuske recepte, kako da izgledate prirodno, kako da provedete dan kao Parižanka, kako da destabilizujete muškarca ...


Četiri prijateljice ( An Borest, Karolin de Megre, Sofi Mas, Odri Duan ), koje su pri tom veoma uspešne žene, napisale su ovu knjigu koja nam na veoma zabavan način otkriva tajne životnog stila Parižanki, kako da se negujete, kako da se obučete, zabavne recepte, ženske dileme, životne lekcije i koja su to mesta na koja treba otići u Parizu. Možda vam jednoga dana, ukoliko se nadjete tamo, ovi saveti budu od koristi. Mislim da može dobro da posluži kao neka vrsta vodiča kroz Pariz.
One sve to iznose na malo ironičan ali zabavan način, i priznaju da su Parižanke pomalo nepouzdane i umišljene.
Čitajući ovu knjigu shvatila sam da sam totalni antipod srskim ženama i da se u skoro svemu slažem sa Parižankama izuzev u jednom-ja nikada ne bih mogla da nosim rasparen veš. Evo i Karl Lagerfeld je rekao da -"Ne morate biti Francuskinja da bi ste bili Parižanka."

Deo iz knjige-"Ne plaši se starenja. Kako kaže stara poslovica: ne plaši se ničeg sem straha. Nadji svoj parfem pre tridesete. Koristi ga sledećih trideset godina..."
U knjizi kažu da su najpoznatije Parižanke ustvari strankinje i da Parižanka možete biti gde god da ste. Pokušajte !
To je stil života a ne mesto prebivanja :)




 Knjigu možete kupiti u svim bolje snabdevenim knjižarama po ceni od nekih 900,00 RSD.

 Da li ste pročitali ovu knjigu i ako jeste kako vam se čini?


You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.