Brownies

23:50:00




Chocolate Brownie je nastao krajem 19. veka u Chicagu u Americi. Veoma je popularan svuda u svetu. Obično se služi uz mleko ili kafu.. Možete ga služiti vruć uz sladoled ( a la mode) , sa šlagom, marcipanom, voćem, ili jednostavno posuti šećerom u prahu...
Jednom sam pravila Brownies i nije mi bio baš nešto. 
Onda sam na Twitteru, kod jedne virtualne prijateljice videla sliku napravljenog Browniesa i tražila da mi pošalje recept. 
Ovo je bila totalno druga priča. Malo sam istraživala po netu i videla da su ljudi od ovog napravila pravu nauku..."Kako napraviti Brownies a da ti bude hrskav odgore a mek iznutra,  ili kako napraviti Brownies da odgore ima sjajnu koricu...Kako napraviti klasičan Brownies, kako umutiti sastojke" ...i tako u nedogled.
Ja sam ovim receptom zadovoljna i neću ga menjati.
Od svega što vam je potrebno je vrlo malo sastojaka, da se pridržavate redosleda mućenja i dodavanja istih i za pola sata imaćete fantastičan kolač a kuća će vam mirisati na puter i čokoladu.

 Potrebno vam je:

200 gr čokolade  -ja koristim Nestle crnu

100 gr. Putera ( ne margarina -to uvek moram da napomenem, jer to nije isto)
100 gr. šećera
5 jaja
4 ravne kašike brašna

Otopite čokoladu i puter na pari ..u mikrotalasnoj i sjedinite ih




U to dodajte žumanca


Mutite...pa dodajte šećer i brašno


Belanca posebno umutite u čvrst sneg i dodajte polako mešajući smesi sa čokoladom.



Okrugli pleh pouljite ( namažite puterom i pospite brašno) i sipajte smesu.


Ide u rernu koja je zagrejana na 180 C . Peče se 15-20 min. 
Čačkalicom proverite, obod kolača treba da je pečen a sredina kad izvučeš čačkalicu da ima malo čokolade... To je već lični izbor i nešto o čemu sa vode polemike. Kreirajte sopstveni Brownies.
Meni je ispalo ovako-




Da li ste probali praviti Brownies i kako? 












You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.