,

Chanel N°5 eau Premiere

00:04:00


 “Žena bez parfema je žena bez budućnosti.”

Kada bi morali da izaberete svoj parfem za sva vremena, koji bi to bio? 
Ja bih pitala -"A jel može da se izaberu dva? " 
Već par godina imam dva omiljena parfema koja konstantno koristim. 
Chanel je moj stalni pratilac, siguran znak da sam ušla u prostoriju. 
Jedan od ta dva je Chanel N°5 eau Premiere,  drugi COCO Noir



Uveliko (2016.god) je Chanel predstavio najnoviju kreaciju CHANEL N°5 L'EAU, koji je predivan- o njemu ću vam pisati nekom drugom prilikom...a ja sam još uvek kod verzije petice iz 2008. 
Dakle,  CHANEL N°5 od 1924. godine kada je nastao nije prestao da inspiriše parfimijere modne kuće CHANEL, on je baza, osnova, kamen temeljac koji godinama doživljava reanimacije i svaki put nastavlja da živi nekim novim životom. Samo tri godine od nastanka Chanela N°5 dobili smo toaletnu vodu...mnogo godina kasnije 1986. Žak Polž kreira parfemsku vodu a 22 godine kasnije isti taj Žak Polž nam reinterpretira novi Chanel 5 Eau Premiere...moj omiljeni. Posle njega imamo najnoviji, koji sam vam već pomenula i koji je delo naslednika Žak Polaža - Olivijea, oličenje parfema ovog vremena. Moderan a u isto vreme tradicionalan sa pogledom uprtim u budućnost, to je CHANEL N°5 L'EAU, to je   CHANEL N°5 ovog vremena i ove nove generacije. 




Vratimo se mi sad Chanel N°5 eau Premiere. Ovaj parfem je sve ono što ja želim da parfem bude. Parfem po mojoj meri, kao da je kreiran samo za mene.
Beskrajan oblak čistog pudera i bele kreme sa citrusima na vrhu uz dašak one dobro poznate petice..To je miris neopterećenosti, prijatnosti, miris pudera, za svaki dan, miris nežnosti i lakoće...ono kad se osećaš komotno u svojoj koži..Kada ga stavim, to sam ja, ona istinska... 
"Koraci ko laki oblaci"...


Chanel N°5 Eau Premiere u sebi sadrži sve originalne sastojke N°5 -jasmin sa CHANELOVIH polja u Grassu, absolut ruže, neroli, Ylang-ylang sa Komorskih ostrva..
U srcu parfema su ruža i jasmin, u gornjim notama ylang-ylang neroli i aldehidi, a u donjim sandalovina, burbon vanila, burbon vetiver...Aldehidi su odlično izdozirani i u kombinaciji sa citrusima dobijaju neki veseo i lepršav ton. Puderasta nota je ona koja je meni lično najdominantnija i nešto što daje pečat ovom parfemu. 


Ovo je luksuzan i otmen damski parfem, za žene koje su emotivno i intelektualno sazrele...i to nema veze sa godinama :)

Ali ima mnogo veze sa ukusom ! 

U drugom postu ćemo pričati o onom drugom omiljenom..mračnom i senzualnom COCO NOIR,

a dotad mi recite koji je vaš omiljen parfem i da li imate neki favorit medju Chanelovim parfemima?






You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.