SLOVENIJA: PORTOROŽ

13:10:00

Deo Slovenije oko  Portoroža je za mene uvek bio nešto kao Azurna obala na ovim prostorima. Možda ga ja posmatram subjektivno ( iz nekih starih razloga), ali zaista podseća. Naši ljudi koji toliko žude za tim delom Evrope mogu da osete nešto slično tome, ukoliko posete Portorož  s' tim što je mnogo bliže a svakako i jeftinije. Predivno mesto.

 A zimi? 
Za mene je zima na moru več uobičajena praksa. Nekako mi se u životu uvek nameštalo da zimi provodim vreme u topljim krajevima. I zahvalna sam na tome, jer ne volim hladnoću i svake godine kada stigne zima ja shvatim da živim na pogrešnoj geografskoj dužini i širini.
Uspela sam da spojim dve teško spojive stvari, posao i relax odmor. Wellnes je jedan od najboljih načina da se oslobodite stresa. Kako se poklopilo da u okviru poslovnog putovanja mogu da odvojim tri dana za neki wellnes i relax ja sam izabrala Grand Hotel Portorož 5* .
Hotel se nalazi u središtu Portoroža, a od plaže ga deli ulica.


 Sobe su renovirane i odušu luksuzom i udobnošću. 


Kakav god pogled da izaberete sa vaše terase, imaćete sliku koja će vas obogatiti.


Hotel spolja izgleda malo starije, medjutim unutrašnjost je izuzetno raskošna, čista, sa prelepim enterijerom.



Kulinarski užitak koji ćete moći sebi da priuštite u restoranu hotela je svakako ono što odvaja hotel sa pet zvezdica u odnosu na nižu kategorizaciju.

Najvažniji deo Grand Hotel Portorož predstavlja Spa centar Terme & Wellness LifeClass, koji sadrži kompleks zatvorenih bazena sa termomineralnom vodom, prostranu sunčanu terasu i vrhunske wellness centre.

Wellness usluga obuhvata: tretmane, masaže i programi u Shakti - Ayurveda Centru , Thalasso Centar , Wai Thai centar , Beauty centar , medicinski i fizioterapiju centar, Sauna park sa 7 vrsta sauna.

Bazeni su pravi vremeplov u središtu Portoroža! Ispunjeni su  "izvorom  iskonske energije" - od 42.000 godina starog praistorijskog mora.
Kada uronite u ovaj eliksir života, bićete puni energije .
Praistorijsko more termomineralne vode ima hemiski sastav koji ga čini jedinstvenim u ovom delu Evrope. Voda ima neverovatno  pozitivne efekte na zdravlje i dobrobit.
Bazenski  kompleks zauzima površinu od 2.000 m2, od čega su 700 m2 vodene površine. 
Kupanje u termomineralnoj vodi bazena ima blagotvoran učinak na kožu, disajne ​​organe, ženske organe...




Sauna Park je jedinstven i prostire se na 1000 m2  sa 7 vrsta sauna.
Sve u svemu vredno posete, posle čega ćete se osećati kao ponovo rodjeni.
 Portorož je predivan zimi, malo pust uveče, pogotovo radnim danima, ali ukoliko vam je potreban odmor od buke i ubrzanog života svakako će vam odgovarati. 
Pustiću vas da uživate u slikama, a u sledećem postu ćemo pisati nešto o Piranu koji morate posetiti ukoliko se nadjete u ovom delu Slovenije.















A ako biste voleli da provedete bar delić istog u Portorožu Grand Hotel Portorož bacite pogled na ponudu agencije  D.C. Travel koja bar što se  Slovenije  tiče raspolaže najraznovrsnijim aranžmanima. Ukoliko ste korisnik Diners kartice, omogućeno vam je plaćanje na više mesečnih rata. Po meni, rekla bih da je ovo jedna od boljih opcija za kraći zimski odmor. Ukoliko se odlučite, možda se sretnemo, ja se svakako tamo ponovo vraćam. 
Do idućeg javljanja, gde ćemo pisati nešto više o predivnom Piranu.
Da li vi volite da provedete par dana  zimi na moru ?
 

















You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.