,

Vichy Ultra soothing color -krema za pranje i umirivanje kože glave

23:58:00


Da li vas svrbi i pecka koža glave??? 

Neke žene odlično podnose farbanje kose, neke ne. Ako spadate u ovu drugu grupu onda imam idealan proizvod  za vas. 

Vichy je osmislio ULTRA SOOTHING COLOR -prvu kremu za pranje kose sa formulom koja umiruje kožu glave. "Neki hemijski sastojci koji čine osnovu preparata za farbanje kose, prvobitno su osmišljeni i za nanošenje na kožu glave. Međutim, kad je teme glave u dužem kontaktu sa takvim molekulama, posledice mogu biti promena u kvalitetu hidrolipidne barijere i disbalans pH vrednosti kože glave.“ Dercos krema za pranje kose - namenjena je koži koja je osetljiva i koja je iziritirana tretmanima farbanja. Ovaj preparat ima umirujući efekat delujući protiv svraba, peckanja i osećaja upaljenosti. Meni je ovo fantastično i preko potrebno...

Kako se koristi?

1- U zavisnosti od dužine kose istisnite kremu 2 do 5 puta 
2 - Nanesite na koren kose 
3 - Masirajte kožu glave nekoliko minuta  
4 - Dodajte malu količinu vode da se formira emulzija  
5 - Dodajte novu količinu kreme  
6 - Nanesite na ostatak i vrhove kose i masirajte  
7 - Nežno isperite

E sada, ja sam pratila upustvo i ne mogu da se priviknem da nemam penu kada perem kosu. Imam osećaj da nešto nisam dobro odradila, da nisam dobro oprala kosu, i tako...Iako mi je kosa fenmenalno čista, i sjajna, ja pravim jednu malu izmenu u koraku pranja.

Vi ne morate tako. 

Ja prvi put operem kosu sa bilo kojim Dercos šamponom, isperem i onda ispratim svih 7 predhodno preporučenh koraka..

Rezultat je da me koža glave više ne svrbi i ne pecka a kosa mi je predivna i na dodir i na izgled. 




Evo i nekih zvaničnih rezultata, možda će vam biti interesantni...

77% smanjenja sveukupnog osećaja neprijatnosti posle 3 nedelje tretmana.

98% potrošača smatra da je proizvod lak za ispiranje i da se kosa lako raščešljava.
Za 95% je smanjen osećaj žarenja
Za 90% koža glave je više hidrirana i umirena.
Osećaj svraba je smanjen.



Što se tče pakovanja ono je fantastično, od 250 ml., na pumpicu , baš onako kako ja volim. 

"Miris: započinje cvetnim notama i morskim akordima i razvija se oko začinske, vodenaste i nežne cvetne središnje note pre nego što završi sa voćnim, jantarnim akordima."

 Proizvod je bez sulfatnih surfaktanata.

DERCOS KREMA ZA PRANJE I UMIRIVANJE KOŽE GLAVE, ZA FARBANU KOSU – preporučena cena -1742,39 RSD 




Da li ste probali Dercos kremu za pranje i šta mislite o proizvodima ovog tipa? 


*PR uzorak


You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.