,

10 parfemskih pitanja i 10 odgovora

09:05:00




Moja draga www.beautyaxiom.com link me je pozvala na jedan interesantan blogerski izazov, koji je pokrenuo parfemski youtuber, tema su parfemi i na tu temu sa zadovoljstvom odgovaram ! 

Evo pitanja i odgovora:

Koliko parfema poseduješ?
Zavisi, taj broj nije konstantan...Desi se u nekom momentu da imam i do 15 parfema, ali uglavnom je broj oko deset. Stalno imam dva tri parfema koja redovno koristim, i nekoliko njih sa kojima se povremeno našpricam...To zavisi i od godišnjeg doba, uglavnom parfeme delim na letnje i zimske...i ne preterujem sa kupovinom, mada obožavam parfeme; ali pronadjite mi ženu koja ih ne obožava ???
Gde čuvaš parfeme?
U spavaćoj sobi, na toaletnom stočiću..Tu se uglavnom oblačim, ispred ogledala, parfem dodam kao nezaobilazan finishing touch
Koji je tvoj prvi parfem ikada?
Da li je bio prvi, nisam sigurna? Mislim da jeste, ali je svakako bio nešto po čemu pamtim neke divne godine mladosti, i miris me uvek prebaci u to vreme. Bio je to Giorgio Beverly Hills, i nekako u ono vreme moj prepoznatljiv pečat kada se pojavim u nekoj prostoriji.. danas je to svakako drugi parfem. 


Poslednji kupljen parfem?
Chanel GABRIELLE i Jo Malone Lime basil i mandarin 


Najskuplji parfem koji poseduješ ?
Ne znam, možda onaj koji mi pokloni neko koga najviše volim...
Najdramatičnije iskustvo pri kupovini parfema?
Nema ničeg dramatičnog u kupovini parfema. Ima samo lepih trenutaka. Uglavnom su to momenti kada ti neko pokloni parfem koji baš voliš i koristiš. Sećam se davnih 90' u Meksiku smo upoznali jednog vremešnog dedicu, pisca iz New Jerseya, koji je bio sa naših prostora i koji je pripadao prvoj generaciji emigranata posle rata. Pedeset godina nije pričao srpski jezik, kada je nas čuo, plakao je, sećao se Novog Sada, Karlovačke gimnazije, svoje porodice.,.jedva je izgovarao neke reči na našem jeziku. Pozvao nas je na večeru. Došao je uveče sa buketom cveća i poklonom za mene. U kutiji je bio gore pomenuti Giorgio Beverly Hills, kaže - "Osetio sam na plaži dok smo sedeli da mirišite na taj parfem..." Gospodin...Old School.. Davno beše. Lepa sećanja..
Omiljena parfemska radnja?
SEPHORA. Najbolji izbor i jer sam sigurna da kupujem original.
Trenutno omiljeni parfem?
Sada Chanel GABRIELLE 



i zauvek Chanel No 5 eau Premiere i COCO Noir.



Parfem koji najmanje voliš?

Onaj koji ne volim taj i ne koristim. Primetila sam da na mošus reagujem loše..pa eto onda, ne volim parfeme u kojima je mošus dominantan. 
Sledeća parfemska kupovina?
MON GUERLAIN..spoj lavande, vanile i irisa... i sigurno ću kupiti ponovo od Jo Malone -Wood Sage & Sea Salt ( neodoljivo mi miriše na leto i more )..
P.S. Izazivam -
Vera Dimov-https://accordingtovera.wordpress.com/
Pika Zrim-http://www.the50thavenue.com/ , probijamo granice i idemo u Sloveniju sa izazovom ..
Marija Antović-http://headindclouds.com
   Nataša Garabijević- https://www.youtube.com/channel/UCM3FLO442bbycXLuoqqJR9g
Izazivam i vas, odgovorite na makar jedno parfemsko pitanje, po svom izboru...

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.