,

Sephora Loves Kat Von D

09:08:00



Sigurna sam da ste čuli za Kat Von D.
Ako niste ranije, onda ovih dana svakako jeste, jer su društvane mreže gorele sa objavama da je konačno i kod nas u Sephoru stigla Kat Von D. 
Oni koji prate novitete iz sveta šminke znaju da se ovaj brend nije pojavio juče. Isto tako znaju da se žene bukvalno potuku za neki primerak iz njene kolekcije. 
Ja sam se više puta iznervirala jer neke limitirane kolekcije koje sam želela naručiti su bile, istog dana kada su izbačene na tržište, out of stock ( sve redom rasprodane) . 
Brend se pojavio na tržištu 2008. godine. 
Šta je dobro od Make up-a od ovog brenda? 
Meni sve što sam dosad probala. 
Lock -it puderi, u  pakovanju od 30 ml. su presavršeni, sa prajmerom, mislim najpostojaniji puder koji sam probala, i ima neverovatnu moć pokrivanja. Izgleda predivno na svim vrstama kože. Dostupni u 26 nijansi. Cena im je 4700 RSD, što je u odnosu na brendove sličnog kvaliteta primetno povoljnije. 


Everlasting Liquid Lipstick -Tečni ruževi, predivne nijanse, postojanost neverovatna, kada ih nanesete nema mrdanja. Komfor dostupan ceo dan. Probala sam nijansu Lovecraft, i posle par sati jedva sam je skinula sa micelarnom vodom. Ovi ruževi postoje čak u 40 nijansi. Pakovanje je od 6,6 ml. i cena mu je 2710 RSD.


Sledeće što je za preporuku su Metal Crush Eyeshadow- mono senke za oči (2.8) koje imaju super prekrivanje i maximalan pigment. Dostupne su u 6 nijansi, od kojih bih izdvojila Thunderstruck -metalic pearl, predivnu biserno svetlu boju koju mnogu kotiste i kao highlighter. Cena im je 2860 RSD. 


Proizvod koji je već duže na mojoj listi želja je njena paleta za konturisanje.
Pakovanje je od čvrstog karton, crne boje sa crno-sivo-belim natpisom. Sa unutrašnje strane poklopca je ogledalo- sasvim dovoljno da se vidi celo lice kada ga konturišete. Zatvara se lako na magnet, a opet  se ne otvara baš toliko lako da bi se desilo da se u torbi otvori sama od sebe. 


Kada doživite ovu čarobnu paletu za konturisanje sa visokim pigmentom, zaboravićete sve palete koje ste predhodno probali. 
Ova paleta sadrži 6 visoko pigmentisanih, nemasnih, baršunastih nijansi koji se savršeno utapaju u svaki tip kože od suve do masne. Ovaj jedinstven izbor nijansi i podloga koji istinski konturišu i naglašavaju tonove za svaki ten. Imamo tri nijanse sa konturama koje stvaraju realne senke za smanjenje lica i tri svetle nijanse koje daju mekoću i svetlost kako bi pojačale dimenzije. Sa ovom paletom možete oblikovati i pomerati svoje mogućnosti za bolju definiciju. 
Kat Von D koristi senke i svetlost kako bi stvorila dubinu i dimenziju u svojim crtežima i portretima. Isti princip je primenjen i kod stvaranja ovih nijansi za konturisanje. Stvaranjem kontrasta i gradijenta je uspela da napravi najprodavaniju paletu Shade +Light Eye Contour Palette a sada i ovu Shade+Light Face Contour Palette. 


Ovaj set sadrži: 3 x 2.3g svetla krem, banana (neutralno žuto-bež), topla breskva i  3 x 4.5 g tamnih nijansi Sombre, Shadowplay (neutralno mekano smeđe), Subcouscious -boja kestena (duboko smeđa). Boje su bez parabena, i cela kozmetika je Veganska. 
Kat Von D kroz ceo svoj brend pokušava da spoji stari holivudski glamur i rock 'n' roll, vamp i sexy look. Dokazala je da je koliko je veliki majstor sa mašinicom za tetoviranje isto tako je i virtuoz sa četkicom za šminkanje. Njena strast za make-up i self-expression utisnuta je u svaki proizvod. Odlika svih proizvoda je visoka pigmentacija, svršena pokrivenost i dugotrajnost.   



Najviše mi se dopada što se nijanse jednostavno nanose, ne truse se, pri nanošenju ne nastaju fleke koje se kasnije jako teško blendaju. Tekstura je svilenkasta, sve nijense su mat, pigmentaciju sam već pominjala i ona je stvarno savršena, a to je upravo ono što odlikuje sve proizvode ovog brenda. 
Cena ove palete je 6130 RSD. 






Kako vam se čini ova paleta. Jeste li probali nešto od KAT VON D ?

You Might Also Like

3 comments

  1. Hvala ti na ovom članku! Toliko sam se pitala treba li mi ova paleta. Bojim se da je ne kupim a da mi onda koriste samo dve nijanse ili da ne ispadne tako praktična. I naravno, kao što si pomenula, flekavog i lošeg nanošenja. Ali sada mi se čini drugačijom od ostalih. Ne znammm :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi na tome što čitaš blog :) Realno, mogu se iskoristiti sve nijanse, svetle uvek dobro dodju kao baza umesto senke za oči, tamnije kao bronzer ..definitivno je ovo najbolja paleta koju sam imala i definitivno vredi svaki dinar ❤️

      Izbriši
    2. Super, hvala na korisnim informacijama, razmotriću!
      Dopada mi se što je multifunkcionalna. A najpre sam mislila baš suprotno.:)

      Izbriši

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.