,

Foreo Luna Play Plus

12:58:00




Nikada do sad nisam tako dugo pravila pauzu u pisanju postova. Milion obaveza i dešavanja sprečilo me je da radim ono što volim i ono što me stvarno relaksira i usrećuje. 
Nakupilo se dosta stvari o kojima bih vam pričala...Pa da krenemo od nečega što je moja omiljena igračka u poslednje vreme. 
Kada bi ste imali mogućnost da imate svog personalnog kozmetičara koji vam je na raspolaganju dva puta dnevno to bi verovatno bio luksuz. To bi u stvari bio hedonizam posebne vrste.
E pa da znate da ništa nije nemoguće. 
Na tržištu se pojavio FOREO. Šta je zapravo ona mala silikonska spravica divne purpurne boje koju ste možda primetili u DM Parfimerijama, i čemu ona uopšte služi? 
To je uredjaj za čišćenje lica. 
Pre nekoliko dana sam i ja dobila jedan primerak FOREO LUNA PLAY PLUS.
I da...ljubav je purpurne boje 💜💜💜 


Sada bih vam rekla, odmah idite i kupite ga, ali ću u postu pokušati da vam argumentovano obrazložim zašto tako mislim. 
Krenuću od mana ovog proizvoda. Ovo je u stvari SAVRŠENSTVO BEZ MANE...One u ovom slučaju ne postoje.
Posle čišćenja lica sa LUNA FOREO proizvodom imaćete utisak da imate novu kožu na licu. 

Najjednostavnije je da probate očistiti lice gelom za čišćenje uobičajeno kako to radite i pokušate to utraditi sa FOREO uredjajem. Razlika je nemerljiva. Ja obično šminku skinem micelarnom vodom, onda nanesem neki gel i nakon toga još jednom predjem tuferom sa micelanom vodom preko kože. Dešava mi se da na tuferu bude ostataka šminke. Nakon korišćenja Foreo uredjaja, tufer sa micelarnom vodom je skroz čist. Foreo ne skida šminku. On odstranjuje ostatke šminke i izvlači prljavštinu iz dubine kože...
Foreo uredjaj čisti lice pomoću T-sonic pulsacija ili u prevodu ima 8000 transdermalno soničnih pulsiranja u minuti. To vam je u stvari dubinsko čišćenje lica. T-sonic pulsiranje dokazano uklanja 99,5 % nečistoće, masnoće, ostataka šminke i mrtvih ćelija. Uklanja mitisere..U stvari čini da lice bude mekše, čistije, zdravije i lepše. 
Kako se koristi? 
Dva puta dnevno po 60 sekundi. Na očišćeno lice od šminke nanesete gel za čišćenje ( koji obično koristite), pokvasite Foreo Luna uredjaj, pritisnete dugme i kružnim pokretima masirate lice. 
To je taj personalni kozmetičar o kome sam vam pričala. Posle ovog tretmana lice mi je kao da sam provela sate u kozmetičkom salonu. 
Šminka lepše prianja na kožu a i krema ima veći efekat. 



Foreo uredjaj ima AAA baterije koje se menjaju, rok upotrebe mu je neograničen. Vodootporan, antibakteriski, odličnog dizajna-veličine tufera za skidanje šminke, taman staje u neseser tako da je idealan za putovanje. Pokazalo se da ga možete koristiti i tokom tuširanja jer je vodootporan. npr dok čekate da vam regenerator na kosi odradi svoje, potrebno vam je samo minut da očistite lice svojim Foreom. Možete ga koristiti nakon teretane ili saune, tada koža pojačano deluje na sonično pulsiranje.
Ja sam oduševljena. Cena mu je veoma pristupačna, nešto veća od samo jednog odlaska kod kozmetičara i definitivno je investicija na dugo godina, nešto bez čega kada jednom počnete da koristite, nećete moći, a i verujte mi da će vam vaša koža biti veoma zahvalna. 
FOREO uredjaj je dostupan u dve boje, ovoj mojoj predivnoj purpurnoj i nežno roze. Baterija vam traje čak nekih 400 korišćenja. Dizajn je fantastičan, lak za korišćenje...zato sam i rekla da mana nema. 
Reč FOREO je skraćenica za  -For Every One, postoji i četkica za zube, koju ću svakako nastojati da nabavim nakon ovolikog oduševljenja Luna Play Plus uredjajem.

CENA FOREO LUNA PLAY PLUS UREDJAJA je 5.549,00 RSD i dostupan je u DM drogerijama širom SRBIJE.


Ukoliko vas interesuje nešto više o Foreo uredjajima, klik na moj personalizovan link ka Foreo kanalima 

https://foreo.se/SandraJ_Blog







You Might Also Like

1 comments

  1. Hvala ti na ovoj recenziji!!! Napokon na pročitam nešto smisleno i da se konačno i ja odlučim za kupovinu!
    Sjajna si, samo nastavi tako!

    OdgovoriIzbriši

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.