,

Maske za lice -Recenzija

06:51:00



Nedeljom, imati malo slobodnog vremena i mira za sebe...

Kako ga iskoristiti i ugoditi sebi?!?

 Stavite neku dobru masku za lice, opustite se nekih 20 min. koliko je obično potrebno da ona odradi svoje i uživajte...

Maske za lice poslednjih godina zauzimaju zavidno mesto na policama drogerija. Pored dodatne nege i hidratizacije, maske još i čiste kožu, zatežu, pružaju instant woow efekat...Odlične su za korišćenje pre nekog bitnog dogadjaja, kada treba da sijate. A odlične su i kao ona nega koja ublažava znakove starenja. 

Sećam se vremena kada se mogla kupiti jedino maska od gline za lice, ta glina se mogla i piti, a kada se skidala sa kože, izgledala je kao zemlja ispucala od suše. Efekat je bio da ti je dodatno isušivala kožu i čistila od mitisera i viška masnoće. Nije prijala za moju osetljivu i uvek dehidriranu kožu. Od momenta kada sam se za doček jedne Nove godine, bukvalno upropastila stavljajući masku -iz domaće radinosti sa medom, buknula  i dobila alergiju više nikada nisam bila sama svoj majstor i pravila maske. A i vremenom se izbor u prodavnicama u mnogome povećao. Sada sve možete da kupite. 

Pričaćemo o maskama koje sam koristila. 


Na prvom mestu su VICHY maske. 

Vichy mineralne maske za lice upotpunjuju delovanje dnevne kreme. Vichy je na tržište izbacio tri nove i različite mineralne maske -maska s glinom za pročišćavanje pora, hidratantna maska za umirivanje kože lica i maska za blistav izgled kože. Ova prva nije ona s početka priče. Mojoj koži je poprilično prijala. To je mešavina dve vrste gline i mislim da više prija masnoj i nečistoj koži, ali i na mojoj koži nije imala nikakav negativan efekat. Lice mi je bilo dodatno osveženo i koža vidljivo mekša a pore manje uočljive. Od sve tri maske najviše volim ovu drugu po redu, hidrantnu. Ima predivan miris, jasmin, bergamont i menta ...Malo hladi i osvežava a koža je bukvalno pije. Idealna je za isušenu i dehidriranu kožu pogotovo u zimskim danima, kada je koža dodatno dehidrirana od grejanja po zatvorenim prostorijama. Ja ovu masku koristim bar jednom nedeljno. Pakovanje ovih maski je u kesicama, možete ih kupiti po potrebi i za male pare isprobati sve tri, pa videti koja vam najviše odgovara. Treća je ona rozikasta sa vulkanskim kamenjem i AHA kiselinama..Mislim da prija onima sa grubljom kožom, malo je više kao neka vrsta pilinga za kožu. Posle nje će vam koža biti meka i neverovatno glatka. Gelaste je strukture. 


EGG Mellow Cream- Ovo čudo od kreme je pogadjate iz Koreje. U sebi ima 5 funkcija..Ono kao 5 u 1. Znači to je TONER+SERUM+KREMA+KREMA ZA OČI+MASKA ZA LICE. Sve u jednoj kremi, čini vašu kožu mekanom i elastičnom. Miriše na najlepši fil za kolače. Koristi se tako što se nanese na očišćeno lice i blagom masažom utrlja u kožu. Sadrži 3% ekstrata žumanca, i 98% kolagena koji je brzinski zamrznut na -120 C i samim tim zadržao svojstvo da potpomogne elastičnost kože. Ovaj proizvod ne koristim kao masku ali u sebi ima efekat maske. Pošto mi je poprilično masna, koristim je sada u zimskim danima kada izlazim na ekstremne uslove ( veliki minus, planina, vetar...) Ovu kremicu možete kupiti u SEPHORA parfimerijama. 


PUMPKIN  24K GOLD MASK još jedno čudo iz Korejske kuhinje. Ovu masku koristim već ko zna koji put. Prvi put kada sam je dobila od Sephore da je probam, bila sam oduševljena. Sada svaki put kada mi se ukaže prilika gledam da je kupim ne bi li sebi poklonila premijum zlatni tretman. Kombinacija 24 k zlata i sastojaka iz bundeve vraća vitalnost i oporavlja umornu kožu, eliminišu mrtve ćelije, ostavljajući kožu nežnu i mekanu. TooCool For School  možete kupiti u Sephora parfimerijama. 


SEPHORA Gel mask hydrating & quenching još jedna predivnoća iz SEPHORE. Da samo znate kakav miris ima. Onaj predivan, morski osvežavajući i rashladjujući. U samo 5 minuta imaćete kompletno hidriranu kožu. Formula ove maske obogaćena je mineralima iz mora, ekstratom morke mirodjije ili komorača, nisam baš sigurna šta je, sadrži hijaluronsku kiselinu i ima fantastične rezultate. Efekti su vidljivi već nakon 10 dana od korišćenja. Maskica izgleda kao vodeno staklo kada se aplicira na kožu. Ne ispira se vodom, samo se nakon 5-10 minuta ukloni tuferima. Meni je ova maskica odlična, iskrena preporuka. Pakovanje je od čak 60 ml. i veoma dugo će vam trajati. 



NUXE- 48 časovna hidrantna SOS maska: ovo je jedna od onih maskica koju možete koristiti tokom cele noći. Ja obožavam ovakve proizvode koji se nanesu i deluju tokom noći. Nikako ni jedna farmaceutska kuća neće moći da me razuveri da se kreme i blagotvorni sastojci najbolje upijaju u toku noći. Zato ja uvek preporučujem da se pošteno namackate, bukvalno marinirate i prepustite noćnom delovanju vaše omiljene kremice ili maske. Probudićete se bukvalno novi. Ova maskica je kombinacija biljnih mleka i hijaluronske kiseline koji 48 h osiguravaju hidrataciju čak i one najžednije kože. Naravno da je možete koristiti kao dnevnu masku, nakon 10 minuta je samo umasirate u kožu. Umiruje i štiti kožu od zagadjenja. 


DM maskice "BE A TIGER" i "BE A PANDA" su one preslatke maskice koje pored hidratacije imaju i umirujući efekat. Panda maska ima ekstrat zelenog čaja. Pored fenomenalnog printa, imaju efekat hidratacije za svež i sjajan ten. Maska je pogodna za vegane. Ovo je limitirano izdanje. Možete je naći u DM parfimerijama. 

I ovo je jedna maskica koju sam odlučila da poklonim jednoj od vas. 

IME DOBITNICE-PANDA DM MASKICE:

Dobitnica je izvučena i svoju sreću je okušala na Instagramu. U izvlačenju su učestvovali svi koji su igrali na FB i Ig. ČESTITAM !!!

Molim dobitnicu da mi se javi u poruci na Ig i ostavi mi podatke na koje mogu da joj pošaljem masku. Čeka jesamo još jedan zadatak , da se slika sa maskicom i na slici taguje mene i DM Srbiju. Hvala vam na učestvovanju, igramo se za koji dan ponovo ...




Koje maskice vi redovno koristite i koju bi ste preporučili drugima da probaju ? 



You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.